Institution

Navigation:  AFDELING >

Institution

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Under Afdeling – Institution oprettes de forskellige Firmaer/Institutioner. Dette modul bruges specielt af vores kunde i Grønland.

 

Institutionskartoteket er et stamkartotek, og en institution kan tilknyttes lejere og medlemmer.

 

Oprettelse af ny:

Klik på ny knap, indtast det ønskede Nr. tryk på TAB.

 

Indtast oplysninger i Info-felter og klik på gem.

 

 

Ant. bolignr. til rådighed: Her kan indtastes de antal boliger der er til rådighed.

 

De nederste felter, Ant. bolignr. i brug, Ant. vakantbolig i brug, Ant. særlige lejemål i brug, Ant. Chef bolig i brug, Status på pulje er summeringsfelter beregnet ud fra Lejer- og Medlemskartoteket og Lokaleudlejning.

Der bliver opdateret på disse felter hver gang man går i Afdeling – Institution.

 

I felterne til højre, Ant. rekv. pers. bolig på venteliste, Ant. rekv. vakant bolig på venteliste, Ant. rekv. chef bolig på venteliste, er summeringsfelter beregnet ud fra Lejer- og Medlemskartoteket samt Lokaleudlejning. F.eks.: Såfremt der på medlemmet under Medlem – Kartotek faneblad 1 Stamoplysning, er valgt noget i feltet Institution, opsummeres dette i ovenstående felter.

 

Mere-knappen

 

Historik: Det er muligt at lægge en linje ind manuelt i historikken som en slags huskeseddel. Man kan udfylde historikkens art, initial, en valgfri tekst (dobbeltklik i feltet for at få feltet udvidet) samt interessentnummer. Hvis man ikke angiver en dato, vil dato-feltet automatisk blive udfyldt med dags dato og tidspunkt. Der er modsat andre steder i EGBolig (eksempelvis lejerhistorik) ingen automatik forbundet med historikken i institution, da man ikke har mulighed for at udskrive dokumenter til institution nogen steder i EG Bolig.

 

Dokumenter: Dette felt bruges kun, hvis der køres med dokumenthåndtering (Webdok). Man kan her se de dokumenter, der er journaliseret på institutionen. Når man klikker på Dokumenter, åbnes Webdok. Brugeren skal dog have gruppen Alle tilknyttet i Sikkerhedssystemet under brugeroplysninger i feltet Dokumenthåndtering for at kunne se institutionsdokumenter, brugeren ikke selv har journaliseret.