Søgning

Navigation:  WebDok >

Søgning

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

 

Dokumenter udsøges ved at åbne Webdok fra f.eks. genvej på skrivebord.

 

Søg kun nuv. lejere: Ved en markering her søges det kun på dokumenter på nuværende lejere.

 

 NB - har kun relevans hvor der kan laves en forbindelse mellem det journaliserede dokument og lejeren.

 Dokumenter på en lejer kan dog stadig fremkomme på listen selvom lejeren ikke er 'nuværende'. Det kan eksempelvis ske, hvis dokumentet samtidig er journaliseret på afdelingen.

 

Der kan søges på de fleste felter fra journaliseringsbilledet.

 

Ønskes ny søgning, kan felter blankes ved at trykke på knappen ’Tøm felter’.

 

Dokumenter kan også udsøges via de forskellige kartoteker i EG Bolig:

 

F.eks. via Lejerkartoteket. Indtast en lejer og tryk på knappen mere.

 

Vælges her lejerdokumenter, fremkommer der automatisk en liste over alle dokumenter, som er journaliseret på denne ene lejer f.eks. rykkebreve, varslingsskrivelser, lejekontrakt, flyttesag mv.

 

Der kan også vælges lejemålsdokumenter. Det kunne f.eks. være tilladelser til fjernelse af en væg, nyt komfur eller lign.

 

 

Beskrivelse af felter

slet doku: klik her og du sletter dokumentet

kuvert: Klik her og du kalder en e-mail formular, hvor det aktuelle dokument er vedhæftet.

Fil: Klik for at se indhold af dokument.

 

Sag: Her kan du klikke på Info  for at tilføje en note eller  på note info for at et notat på sagen. Der udfyldes automatisk med dine initialer, dato og tidspunkt og så er det bare at skrive. Er der her angivet et nr. er dokumentet tilknyttet en bestemt sag. F.eks. byggesag, oprettet under Generelt – Dokumenthåndtering – Sager.

 

I – info: Her kan indtastes evt. bemærkninger til sagen.

 

Kategori: Fortæller hvilken type dokument, der er tale om.

 

Overkategori: Fortæller, hvilken overkategori dokumentet tilhører.

 

Beskrivelse: Yderligere oplysninger om indhold af dokumentet. Hvis dokumenter er sat op via rapportopsætning (Standard - Opsætning - Rapport) vil du her få vist det er er indsat i det andet beskrivelsefelt. Ved brug af modulerne Mail og SMS, vil der her stå "afsendt pr. post", hvis der ikke står noget i det andet beskrivelsesfelt i rapportopsætning.  

 

Nr.: Henter journaliseringsbilledet. Er man ansvarlig, kan man her omjournalisere dokumentet.

 

Journal: Hvornår er dokumentet journaliseret?

 

Modtaget: Hvornår er dokumentet modtaget til behandling?

 

Scannet: Hvornår er dokumentet scannet ind i systemet?

 

Mail: Der vil være en markering i denne kolonne, hvis dokumentet er sendt på mail fra modulerne EG Opslag, Tilbud (tilbud via mail) eller Elektronisk syn.

 

Forv.afsl: Dato tastet manuelt ind ifb.m. journaliseringen

 

Afsluttet: Dato tastet manuelt ind ifb.m. journaliseringen
 

Ansvar: Her kan man se hvem der er ansvarlig på et givent dokument