Opsætning af Webdok

Navigation:  WebDok >

Opsætning af Webdok

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

Installation og opsætning foretages af teknisk afdeling, mens opsætning i EG Bolig foretages af kunden evt. sammen med en konsulent.
 

Opsætning i Firma

 

Hvis EG Bolig Web brugere som tilgår det udefra skal kunne streame filer ud fra WebDok, så skal der være angivet en UNC sti i feltet Dokumenter i Firma (Standard - Opsætning - Firma - fane 2. Stier).

 

Opsætning af bruger

I sikkerhedssystemet er der som standard oprettet følgende grupper:

 

ALLE                (Giver mulighed for at se journaliserede dokumenter mv.)
EGSCAN        (Giver rettighed til at indlæse og distribuere indscannet post)

EGADMIN        (Giver rettighed til at ændre initialer fra 1 bruger til en anden – Skift Ansvar)

 

På brugeren kan du på fane Webdok angive i tabellen "Dokumenthåndtering" hvilke grupper brugeren skal være medlem af ved at klikke på pilweb (1).

Alle brugere skal være medlem af gruppen "ALLE" for at kunne anvende WebDok.

Du kan efterfølgende også fjerne gruppen fra brugeren ved at sætte en markering i kolonne Slet (2) og derefter klikke Gemweb i værktøjslinjen.  

 

Her kan du også bestemme om brugeren må rette i filerne i WebDok = rediger syn.

Hvis du sætter en markering i feltet "Ikke tilladt at rette i dokumenter" (3), så vil denne bruger ikke se dette ikon i WebDok rediger syn og dermed ikke kunne rette i filerne.

 

sikkerhed

 

Automatisk journalisering

 

I Firma (Standard-Opsætning-Firma) kan du på fane 3. Opsætning - Bogføring - Dokumenthåndtering sætte en markering ved Journaliser. Dette betyder at korrespondance udskrevet direkte til print fra EG Bolig automatisk journaliseres.

 

Efterfølgende skal Kategorier og Sager oprettes i EG Bolig under Generelt - Dokumenthåndtering