Afdelingsoplysninger

Navigation:  AFDELING > Afdelingskartotek >

Afdelingsoplysninger

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

 

På faneblad 1. Afdelingsopl. skal de faste oplysninger som navn og adresse, samt afdelingens adresser m.m. angives.

 

 

Betydning af felter:

 

Adresse: Afdelingens adresse. Der er 2 adresselinjer til rådighed.

 

Postnr./by: Postnummer og by, indtast kun postnummer, byen hentes automatisk.

 

Email: Evt. e-mail adresse på Internet angives her.

 

Hjemmeside: Her kan der indtastes en hjemmesideadresse og den kan efterfølgende flettes ud til Word og Excel.

 

Stopdato: Hvis du skriver en dato her betyder det, at afdelingen ikke kan benyttes mere i EG Bolig og når du gemmer bliver du spurgt om du vil overskrive, hvis det tilsvarende felt er udfyldt på fane 2. Lejemål i Lejer - Lejer - Lejemålskartotek. Feltet stopper alt på afdelingen.

 

Stopdato Adm.: Hvis du skriver en dato her betyder det, at man efter denne dato ikke mere kan foretages opkrævning, lejervarsling og rykkerkørsel. Der kan dog godt efterposteres via kassekladden. Når du gemmer bliver du spurgt om du vil overskrive, hvis det tilsvarende felt er udfyldt på fane 2. Lejemål i Lejer - Lejer - Lejemålskartotek.

 

Stopdato bogf.: Bruges kun til bilagshåndtering. Hvis du sætter en dato her, vil der ikke længere routes bilag rundt på afdelingen.

 

Afdelingens adresser: I tabellen oprettes alle afdelingens adresser, det er vigtigt, at de er udfyldt, da lejemålene henter adressen herfra.

 

Nr.

Et fortløbende nr. på adresserne

Adresse

Gade/vejnavn

Beliggenhed

Er til husnumre eks. 2-5, 14-17

Lokal by

Evt. lokalby

Postby

Postnr. og by, angiv kun postnr., byen hentes automatisk.

Vejkode

Vejens identifikationsnummer ved kommunen.

 

Andre faneblade i Afdelingskartoteket:

 

Afdelingskartoteket generelt

 2. Kontoopl.

 3. Regnskabsopl.

 4. Bolig

 5. BBR

 6. Arealer

 7. Diverse

 8. Personer

 9. Para

10. Lokaler